Summa sidvisningar

söndag 1 februari 2009

Dzax tillbaka och snöar gör det..

Idag är det full fart på Annehemsgård, hö hämtning, och halmhämtning..
Dzax ox kom nu i eftermiddags, och det var härligt att träffa honom igen:)

Han fick komma in till Chester ox, och det var precis som de inte varit ifrån varandra.

Imorgon börjar vi arbeta med honom, och ser om han tycker det är lika kul som för två månader sen.
Pauline är kass i nacken, sen hon gled av vägen och går omkring likblek i huvudet..
Så hon mockade Mimsans box, sen blev det soffan, med en tablett:(

Jag fortsatte i stallet medan barnen gick in, de busade i snön en timma, sen var de iskalla..brr
Det blev lek på Michels rum istället.
Rasmus och Michel

Lilla Josefin, hamnade i vår säng:
En slagen hjälte:


Rikard tände eld i vedspisen, innan han och Jörgen åkte för att gå på Burlöv center..
Han ville vi skulle ha det varmt i "stuan"
Han è go min man..

Jag roade mig lite, när de andra vila middag med att fota, här är jag och min underbara Chester...

Hassel, eller är det en snögubbe:)

Maverick, ville hälsa, hej hej kompis:)

Tog ett på min favvobil, vår jeep, den går fram överallt, och grann è den också, skryt skryt, men det får man göra ibland.


Nu väntar vi på att killarna ska komma hem, med potatisgratäng och fläskfilè mums. Det är så skönt inne i värmen, efter en lång ute dag.. sköt om er därute, kram

Inga kommentarer: