Summa sidvisningar

tisdag 10 februari 2009

Duktiga Maverick

7.30 i morse kom Rikard med en cappuccino, till mig mitt i jakten på kläder till Michel:)
Det var så himla gott, när de åkte iväg så blev det lite data jobb samtidigt som jag smuttade i mig cappuccino.
Idag tog vi stallsysslorna med en gång, jag och Johanna..
Efter det skrev jag ett träningsschema, till Johannas medryttarhäst, Chamiro.

På eftermiddagen kom Veronica S hem med Michel och Rikard och då hade jag förberett Maverick för arbete:)
Det blåste och snöade och jag fick köra en hel del förflyttningar för att få honom att börja lyssna. När jag fick 100 kontakt så kom Veronica S in och vi tog upphopp, och hänga, sen upp och sitta, huvud kontroll till vänster, och gick några steg..halt, avslappning, huvudsänkning, lite osäker med bakbenen, kom loss och skritta genom corallen. Mycket beröm och klappar..han var så duktig, och Veronica S också..

Vi gick in och lagade köttbullar och potatismos, och sen vars en av Rikards berömda cappuccino, igen..de är såå goda.

Nu har vi precis sett The Grudge och jag satte nästan popcornen i halsen emellanåt, av den läskiga tjejen i filmen, jisses..men samtidigt en härlig känsla att bli lite skrämd, hihi:) sov gott och kram allesammans..

Inga kommentarer: