Summa sidvisningar

onsdag 4 februari 2009

Ojojoj

Här händer det grejer, både positiva och negativa.

Jag Rikard och Michel var i Malmö igår och handlade på Eko-hallen, och fixade lite ärenden.
Vi tog en super god fika på Eco, med korv, baguetter, och semlor, yummi..Michel tyckte det var så gott..
Vi gick in i leksaksaffären och köpte Mecano till Michel, han älskar att sitta och pyssla och skruva.

Rikard köpte oss en Espresso bryggare, så han har mixtrat med en massa olika Latte, espresso och cappuccino, till oss, vi är riktiga kaffeälskare hur gott som helst.


Till kvällen jobbade vi med Maverick och det gick jättebra, Veronica S hängde på honom, samtidigt gjorde jag avslappning med huvudet på honom..Veronica S satte sig upp, vi gick 5-6 steg berömde, avslappning och av:)

Jag skulle träna Maverick i trängselövning, precis innan uppsittningen och står då på en "tunna", Maverick ger mig en liten putt i ryggen, när jag inte è med, mitt fel!!..och jag trill/hoppar ner och stukar foten ajajaj, ont så in i bomben gjorde det, svartna för ögonen och kallsvettades:(
Så nu är jag hoppande på 1 ben:(

Michel hjälpte mig av med strumpan, han sa: mamma, med en djup ton nu kan det göra lite ont så -Ett, två tre nu drar jag, vips så var strumpan av:)
Foten var svullen och blå kring hela ankeln, oj oj oj....men det var till att bita ihop, för det var en häst kvar:

Vi tog en uppsittning på Dzax också och han var lite nervig och gjorde lite krumsprång, men det gick bra ändå..Vi slutade med ett nytt upphopp, när vi suttit av..tar det lugnt med honom. Ska jobba mycket med psykologi med honom.

Idag har Christina och Johanna tagit allt med hästar och stall, vad skulle jag gjort utan dem, mina underbara vänner:)

Christina och jag har jobbat hela förmiddagen, med hemsidan, så jag skulle lära mig allt så jag kan använda den och ändra när det blir aktuellt.
Christina har lagt ner ett otroligt jobb på denna fina hemsida.

Pauline är och röntgar sig idag, nacke och rygg efter avåkningen förra veckan, hoppas det ser bra ut. Vi är skruttiga systrar just nu:-)

Inga kommentarer: