Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Fyrbenta och tvåbenta vänner for life ♥♥

Lyckorus:)♥♥
Idag har vi tömkört Mighty och för första gången bryr hon sig inte om linorna som låg an på båda hennes bakben samt ryggen och baken i mellanåt.. Vilan har varit otroligt bra för henne då vi bara har myst och lite massage och vanlig daglig hantering.. Hon har lärt in, tänkt och nu vet hon:)





Problemet är att få henne stanna och stå helt stilla.. I ridningen och vid hand är det inga problem men vid tömkörningen var det till att ha tålamod och be om, öka trycket en aning och hallå nu lyssnar du! Efter en stund så.. Okej då, jag försöker väl då;) och då fick hon en snabb eftergift och massvis med beröm:)smek, kel och gulligull♥♥

Här på börjar jag en bogkontroll med Chester. Chester har ögat på Michel som hjälper mig att peka mot Chesters bog ifrån marken. Chester är van att Michel har något gott i handen och kollar in om det är de han menar, hihihi.. Jag ville ha hjälp då jag vill att det skall gå undan åt sidan som inledning på en spin:)


Sedan kommer aha upplevelsen.


Träning i bruksridning och trail



Trötta efter 25 minuters högsta koncentration:)



En liten avskrittning på tu man hand ♥♥

Inga kommentarer: