Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Solig underbar dag

Idag har vi haft 24 grader i skuggan! Helt underbart och precis vad mina piggelin känslor behövde:)

Barnen har badat i poolen idag dock endast i 18 grader men ändå. Innan badet så fick jag duscha dem med slangen för de hade vältrat sig i lera de busfröna;)

En av lerbusarna


Jag har jobbat med Chester och Duo idag med följa John och dressyr ifrån marken och sedan blev det ridning och de var så fina båda två:) Happy day!

Chester innan ridning i sitt nya Scapa Schabrak som jag bara älskar så mycket.. Det är snyggt och bra anpassat för manken så hästen får bra rörelse där:)



Duo innan ridning i ny outfit han också med ett grått glitter schabrak.. Riktigt kul det här med outfits;)Det röda på schabraket matchar tyglarna i sidepullet..



Ibland kan jag strutta runt på hästen i slitna jogging och ibland är det riktigt kul att styla till sig själv och hästarna, eller hur:)

Mighty har fått mycket markträning och hon har smält allt vi lärt in under vilan...
Vi har masserat henne och hon känns fin i rygg och bak, härligt..

Inga kommentarer: