Summa sidvisningar

måndag 12 september 2011

Nu är vi såå igång:)

Igår red jag lektion för Rikard i western dressyr och det gick väldigt bra måste jag säga:)

Små små detaljer som Rikard ser och hjälper oss med som axlar och skänklar och blick, bog mm
Chester är så pigg på att jobba.. och då känns det riktigt kul.. Han började att arbeta ordentligt efter en stund och Rikard hjälpte mig med sidvärtsrörelser samt att rida på en hand.. Älskar min lilla pålle.. och min man;)




Idag har vi haft massage elev hos oss och Mighty fick stå till tjänst som praktikhäst:) Det skötte hon galant.. Lite massage säger hon aldrig nej till;)
Hon njöt som aldrig förr;)

Efter en stund så red vi ut henne för första gången och Rikard red med med Duo och det gick galant.. De traskade på och det ända de tittade på, var en säck som prasslade ordentligt i vinden.. Det blev en liten tvärnit för att genast traska vidare.. Så duktiga hästar:)

Vi gick en bit innan de hoppade upp för att värma upp både ryttare och hästar..










På lördag kommer det hit ett litet Quarter sto på grundutbildning och det skall bli så himla kul... Hon är vacker som den dröm denna lilla prinsessa:)

Inga kommentarer: