Summa sidvisningar

lördag 10 januari 2009

Busiga gamla tanter

Idag körde vi upp i ridhuset med Mimsan, min systers 19 åriga fullblodssto, också Chester.
Vi longerade dem en stund, innan vi skulle rida, och när jag hoppade upp på Chester via vår lilla pall, så ser jag hur syrran tappar Mimsan, som i sin tur har väldigt bråttom bort till oss.

Sen när Pauline kom och skulle hoppa upp, blev det värsta rodeon, gamla tantan, var så pigg så hon visste inte var hon skulle göra av sig:)
Det fick bli en hel del kroppskontroll, från marken och sen gick det bra:)

Rikard drillade mig i dressyr och vi fick till det, idag.
Rikard gav mig en massa råd och vartenda ett funkade, det handlar om millimetrar på den hästen:)
Vi flyttade framdel och bakdel och galopp..

Idag hade jag mina nya kläder från Hööks, känner mig riktigt fin i dem och ursköna är de att rida i:)

Inga kommentarer: