Summa sidvisningar

tisdag 27 januari 2009

Yes!! älskade hästar

Idag har Johanna och jag övat på hästars tänder från för till 20 åringar..
Vi gick också igenom korsförlamning och kvarts-hel-halv tecknen på benen..Johanna skall ha det i läxa tills på måndag:)

Idag så gav hästarna järnet när de kom ut, fullt ös medvetslös..men koll på benen hade de:)

Idag satte vi på Maverick sadel i corallen och så gjorde jag trängselövningar med honom..Han skyndade förbi mig, är jag stod på tunnan ett par gånger men sen fick jag smeka honom överallt på rygg, nacke och bak.
Ingen bockning för sadeln idag, YES!!
Veronica 2 kom in och ställde sig på tunnan och sen upp och hängde i stigbygeln och han var HELT LUGN så skönt, 1 steg åt rätt håll:)

Jag gjorde samma grejer med Josh, sadel, trängselövning som han tyckte var jättekul:)
Veronica 2 kom och steg upp i stigbygeln och hängde helt över honom..
Vi gick 5-6 steg och han var cool lugn..
Snacka om att man var glad ända ner i magen, åh älskade hästar:)

Sen blev det lunda knake och stekt potatis till hela gänget, gud så gott..
Godnatt allesammans..

Inga kommentarer: