Summa sidvisningar

onsdag 14 januari 2009

Hjärnjobb, helt slut i rutan:)

Igår jobbade vi i stallet som vanligt och sen hade jag och Joscha avslappnings övningar.
Det gick jättebra och Jouscha började slappna av och förstod att han inte skulle gå emot tryck utan tvärtom.

Sen bar det av mot Malmö, vidare mot Törringelund, där jag masserade ett sto, hos en tjej som varit kund hos mig i tre och ett halvt år:)
Vi ska snart påbörja lektioner igen, när vädret tillåter.
Johanna var också med mig och massera, och vi fick en trevlig pratstund alla tre, om hästar och allt runt omkring.

Mamma bjöd på korv och hemma lagad potatismos, så himla gott.
Johanna och Michel lade pärlor till glasunderlägg hela kvällen tala om tålamod!

Vi åkte hem vid 8 snåret, och var hemma kring 9-tiden..då kvällsfodrade vi, och pussa godnatt på hästarna.

Idag har vi jobbat med teori, och haft lite möte kring Johannas utbildning..
Vi har kommit en bra bit, men en hel del återstår!

Hjärnan har nästan kokat över av all teori och data jobb mm.

Jobbade Jouscha i corallen, och idag fick vi lite åsikter ifrån honom, lilla livet:)
Han ville bestämma takten, och jag ville också bestämma vilken takt vi skulle ta det..Då gick Josch upp på bakbenen, snacka om starka ben, haha..

Jag sköt honom ifrån mig och ut och jobba med dig "sa" jag till honom..
Vi hade en liten dust sen tuggade han och sänkte huvudet.
Vi avslutade med avslappning och lite kel..
Nu ska jag maila lite elever och kunder, vi hörs imorgon, kram

Inga kommentarer: