Summa sidvisningar

måndag 26 januari 2009

Glatt ute

Häromdagen, vaknade jag till att telefonen ringde.
Det var Pauline söstra mi, hon var andfådd och fick fram, kan ni komma och hjälpa mig jag har glidit av vägen..
Okej, vi kommer på studs sa jag, och tänkte det är väl inte så farligt..

Då ringde hon tillbaka efter några sekunder igen, alltså jag är inte skadad..
-Näähää sa jag, vad menar du står inte bilen på hjulen då??
-Nä den ligger på sidan..

Då blev jag alldeles kall i kroppen..
Det var inte halt den dagen utan det var en plätt på vägen, snacka om otur, men upp kom bilen och sån tur var var Pauline inte skadad, men omskakad..

En kille hade kommit och hjälpt henne ut ur bilen..han hade precis sett när lyktorna släcktes..

Där var mobilen också bra att ha!
-----------------------------------------------------------------

I helgen har Michel tjatat om att rida och de har han fått, på sin lilla Hassel.
Det har gått jättebra, vi har gjort lite "cowboy" övningar och travat lite..
Ridit över bommar och tränat på att göra halt..

Maverick och Josch har fått lite avslappning i helgen..

Inga kommentarer: