Summa sidvisningar

tisdag 7 april 2015

Gym... who needs?

Vem behöver ett gym när man har skog ;) Idag har vi sågat ner en himla massa sly och mindre träd för att hagen skall utökas. Jag har burit så många träd att det känns i hela kroppen. En skön känsla då man vet att man har jobbat hårt.


Jag har ett mål att bli smidigare och några kilo lättare. Helt enkelt komma i bättre form. Det är svårare nu när man passerat 4o den saken är klar ;) Sedan så har jag problem med höfterna vilket gör att jag inte rör mig fullt ut som jag ska.

MEN nu j....r ska jag sätta fart med min egen kropp så massage, stretching och många långa intensiva promenader står på schemat mellan arbete med hästar och dator.

Jag har också fått lite blodad tand nu när jag ska komma igång och rida in Prince på riktigt :D

Inga kommentarer: