Summa sidvisningar

lördag 4 april 2015

Påskaftonens fortsättning

Idag har vi kört en sväng och tittat på fjäderdekorationer och annat påskfint som folk satt upp. En sväng inom Coop blev det också då vi behövde frukt och lite annat grönt. Yoghurt och branflakes till frukost då man blivit ganska mättad på påskmat nu ;)

Jag köpte sjögräsnudlar också som jag fått dille på. Vi äter ibland på Rosegarden och bamboo city där de har buffé med kinesisk och thailändsk mat. Jag äter nästan alltid fisk och grönsaker när vi är där också favoriterna dumblings knyten med räkor. Till det tar jag alltid sjögräs då det är otroligt gott och väldigt nyttigt. Nu hittade jag äntligen sjögräs i affären så då kommer det att bli wok med skaldjur, kyckling och grönsaker om några dagar.

Nu ikväll har Rikard varit hos grannen på en öl och Michel satte sig och tog det lugnt med sitt tv-spel. Då passade jag på att arbeta med Prince över bommar så han fick arbeta med bog och höft muskulaturen. Om vädret är bra imorgon ska jag skritta en sväng på grusvägen har jag planerat till imorgon.

Limbo, och Prince samt Lillis fick sin lucern och betfor och mineraler. Duo och Hassel och Polly får också en liten del för att de ska äta sina mineraler :) men de tre behöver egentligen ingen lucern men just det lilla för mineralernas skull.


Inga kommentarer: